כבר מתחילים...
בניית אתרים

טיפים לבניית חנות באינטרנט מוצלחת במיוחד

מדלקת , מפתח קטן

שה להתעלם מהמהפכה הגדולה אשר התחללה בתחום המסחר. כיום, המסחר הפך להיות בנוסף למסחר הרגיל והמסורתי שאנו מכירים, גם אלקטרוני

כלומר, רכישות באינטרנט. לאחרונה לא מספיקות לצוץ מידי יום חנויות אינטרנטיות המביאות את חוויית הקניה ישירות למחשב או לטלפון החכם שלכם, והכל בלחיצת כפתור. המוצרים הנראים באתר מגיעים ישירות לביתכם באמצעות תשלום דרך אותה חנות אינטרנטית.

במידה ואתם מעוניינים להתחיל בבניית חנות באינטרנט עבור העסק שלכם, קיימים מספר טיפים אשר יוכלו להפוך את החנות שלכם מסתם חנות רגילה, לחנות פופולרית ומצליחה במיוחד, הן בארץ והן בעולם.

תחילה, יש להשקיע בעיצוב האתר.

עליו להיות ייחודי, בהתאם ללוגו העסק שלכם, ובצבעים מתאימים. עיצוב האתר אמור לשקף את מי אתם ומה העסק שלכם משדר. העיצוב צריך להיות רך, לא עמוס מידי, ולהיות "מרגיע" בעיני הגולש. תבניות עיצוביות מותאמות מראש לאתרים יהפכו את האתר שלכם לעוד סתם אתר, בלי ייחודיות ובידול מהמתחרים. כמו כן, חשוב מאוד בעת עיצוב האתר, להתאימו לקהל היעד שלכם.

שנית, בעת בניית חנות וירטואלית צריכה להיות חלקוה מסודרת וברורה של קטגוריות המוצרים לבחירה.

כלומר, הגולש צריך להתמצות באתר בחופשיות וללא כל קושי, עד אשר יימצא את המוצר אותו הוא מעוניין לרכוש. כמו כן, חשוב מאוד להכניס גם שורת חיפוש, על מנת שיהיה ניתן למצוא בקלות ובמהירות את המוצר המבוקש. לכל קטגוריה מומלץ שיהיו גם תתי קטגוריה. כלומר, יש להתמקד בדברים הקטנים, הספציפיים, לרדת לרמת הדקויות.

שלישית, סרגל התקדמות בדפי האתר השונים. הכוונה היא לגרום לכך שהגולש לא ילך לאיבוד בתוך האתר שלכם.

בעת בניית חנות באינטרנט רצוי לשים מעין חץ המראה בכל פעם את השלבים אשר הגולש עבר בכדי להגיע לעמוד בו הוא נמצא כעת. כך למשל, אם הגולש נמצא כרגע בעמוד המציג חולצות מכופתרות, עליו לראות את הדבר הבא: חנות -> בגדים -> נשים / גברים -> חולצות -> חולצות מכופתרות. כך הגולש יידע בבירור היכן הוא נמצא, וכמובן שבקליק אחד על מילה הכתובה בסרגל זה הוא יוכל להגיע לעמוד המבוקש.

רביעית, תצוגת המוצרים. אחד היתרונות הבולטים בבניית חנות באינטרנט, הוא הארגון והסדר בו המוצרים מוצגים.

כלומר, בשונה מחנות רגילה, בה אנו נזקקים לחפש ולפשפש בין המוצרים, באינטרנט ניתן לראות הכל בבירור, ללא כל בעיה. הכל מוצג בפני עיני הצרכן, וכל שעליו לעשות הוא לבחור את המוצר אותו הוא מעוניין לרכוש. עם זאת, יש לשים לב כי בעת לחיצה על המוצר המבוקש, חשוב שיהיה מעבר לדף המוצר בו יהיה קיים פירוט מדויק על מרכיבי המוצר, יהיו תמונות המראות את המוצר מכל צדדיו, וכן המחשה ויזואלית בדמות סרטון המציג את השימוש במוצר. כמו כן יש לכלול מחיר, עלות משלוח ועוד, מלבד המפרט הטכני.

אם כן, אלה הם מספר פרמטרים, היכולים לעזור לכם ולשדרג לכם את החנות, בעת בניית חנות באינטרנט. יש להקפיד על פרמטרים אלה, כיוון שעל פי מחקרים נראה שהם אכן עובדים כרצוי. עם זאת, קיימים עוד מגוון טיפים לנהל חנות באינטרנט מוצלחת. בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *