כבר מתחילים...
חו"ל

קניות עושים בדיוטי – חנויות הדיוטי פרי שיחסכו לכם כסף

דיוטי פרי

חופשות בחו"ל עלולות להתגלות עבור רבים מאיתנו כמלכודת לבזבוזים, אבל רגע לפני העלייה למטוס אפשר לעצור ולחסוך. הכירו את החנויות שיאפשרו לכם לקנות יותר בסכומים משתלמים

חלקנו טסים לחו"ל בשביל החוויות ואחרים בשביל הקניונים, אבל ללא קשר למטרה המוצהרת כולנו נערכים לעבור קצת בין החנויות. החדשות הטובות הן שאם תכננתם להתחדש, תוכלו לעשות את זה באופן חכם ואפילו לפני ההמראה. מגוון החנויות בדיוטי פרי יעזרו לכם להצטייד מכל הבחינות, במחירים משתלמים והטבות שיעשו לכם חשק להתחיל את החופשה ברגל ימין. אלה העיקריות שבהן: 

שקם אלקטריק דיוטי פרי – בזכות מגוון רחב של מוצרי חשמל וטכנולוגיה במחירים משתלמים, קניית מחשבים בדיוטי פרי, מכונות קפה, סמארטפונים, מחליקי שיער או שואבי אבק, הופכת ממטלה לחוויה. שקם אלקטריק דיוטי פרי מזמינים אתכם להצטייד בכל מה שנחוץ לכם לבית, לעבודה ולזמן הפנאי, ממחשבים ניידים ועד לטאבלטים – במחירים סופר משתלמים שישדרגו לכם את היום. ואם אתם זקוקים לזמן כדי לקבל החלטה, עם שקם אלקטריק דיוטי פרי זו כבר לא בעיה. פשוט מזמינים את המוצר מהבית ואוספים ביום הטיסה. 

פקטורי 54– אוהבים להתחיל את החופשה בסטייל? כדאי שתעברו בסניף פקטורי 54. כל מותגי העל של מיטב המעצבים האהובים ביותר על נשים וגברים, ללא מע"מ.

דיוטי פרי ספורט – גם אם תכננתם בעיקר על חופשת בטן-גב, נעלי ספורט נוחות ובגדים שכיף להסתובב בהם הם ללא ספק תוספת חשובה. בסניף הספורטיבי של הדיוטי פרי תמצאו פתרונות הנעלה והלבשה של מותגי הספורט המובילים, במחירים אטרקטיביים שיחסכו לכם עלויות.

הצורפים – טסים להתארח ורוצים להפתיע את המארחים במתנה ישראלית? מצאתם את הבחירה שלכם. הצורפים היא החנות המומלצת לקניית מתנות לבית וכלי כסף לבני המשפחה והחברים שמתגוררים בחו"ל.

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי – תחנת החובה לכל מי שרוצה לרכוש אלכוהול, מוצרי קוסמטיקה, בשמים ומוצרי טואלטיקה ללא מע"מ. נזכיר שאת כל המוצרים ניתן גם לאסוף עם הנחיתה, כך שיחכו לכם בשדה בסיום החופשה אם אינכם מעוניינים לטוס איתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *