כבר מתחילים...
חו"לכרטיסי אשראיפתרונות סליקה

התנהלות מותאמת אישית עם כרטיס אשראי בחול

שלא על דלת , חנות , חו"ל

בניגוד למה שחושבים, כרטיס אשראי בחול הוא אמצעי תשלום משתלם. מדוע הוא משתלם?

ראשית כל, נדון בהתנגדויות שבוודאי מוכרות לחלק מכם. כרטיס אשראי בחול לא חף מעמלות, ועוד תלוי בעמלות של הבנקים בחול, שעלולות להיות מאד נשכניות ואכזריות. כרטיס אשראי בחול גם עשוי לשאת עמלה יקרה כשתחזרו לארץ, למשל כאשר ממירים את העסקה במטבע הזר לשקלים. אז – אלו יתרונות כלכליים צומחים בכל זאת משימוש בפלטפורמה כמו כרטיס אשראי בחול?

טיסות מוזלות

בהמשך ציר הזמן, ייתכן כי כרטיס אשראי בחול יערוב לכך שיימכרו לכם טיסות מוזלות. כרטיס אשראי בחול המבוסס על צבירת מיילים יגרום לכך שכמות הק"מ או המיילים שגרעתם עד כה באמצעות רכישת כרטיסים עמו תצטבר ותתורגם להטבות בכסף מזומן: הנחות בטיסות והנחות בחנויות מתנות כאלו ואחרות.

גם מתנות וקניות ייחשבו כמו טיסות

בשונה מכרטיסים כמו כרטיסי נוסע מתמיד, בהם רק טיסות נחשבו כקנייה צוברת, בכרטיס צבירת מיילים גם הקניות בחנויות המתנות וברשתות הבוטיק ייחשבו צבירת מיילים, כלומר צבירת נקודות לזכותכם במועד מאוחר יותר. כרטיס אשראי בחול אשר נעשה בו שימוש לאורך מספר נסיעות במספר בתי קניות יזכה אתכם בהמשך בנקודות בהיקפים חסרי תקדים שיסייעו לכם לא להפסיק לחלום לעולם.

כיצד נמצא את כרטיס האשראי המתאים לנו?

יש להתייעץ עם דיילים מומחים אשר יבררו את עיקר ההתנהלות שלכם בחול: כמה זמן תישארו שם, מה תצרכו ולכמה זמן. על פי הנתונים הללו הוא יספק לכם מידע על כרטיס אשראי בחול אשר דואג להטבות מהסוג שאתם מחפשים. הכרטיס ייקבע על פי יעד הנסיעה, משך הנסיעה וההעדפות הצרכניות של כל אחד מכם.

כרטיס אשראי , תשלום, תשלום בחו"ל
בחו"ל נשאר רק לשלוף את הכרטיס ולשלם

מה קובע את סוג כרטיס האשראי שלנו?

מסגרת האשראי הבנקאית שלנו, מסגרת האשראי שמוכנה לתת לכם חברת האשראי, וסכום משוערך של כסך להוצאות במסע שלכם. כרטיס אשראי בחול מותאם ללקוחות נוסעים על פי הפרמטרים הללו ומספק בדיוק מה שצריך: יכולת למשיכת אשראי שתאפשר לכם להתנהל בחול ביעילות ובקלות ככל שהדבר נוגע להוצאות שלכם, ועוד להיות מתוגמלים על כך שנים לאחר שתחזרו לארץ ותבקשו לנסוע שוב לחול עם אותו כרטיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *