כבר מתחילים...
כרטיסי אשראי

מה זה מועדון ממברס ולמה כדאי להצטרף?

כרטיס אשראי, אמריקן אקספרס

חברות האשראי התפתחו מאוד בשנים האחרונות ונוצרו בהן כל מיני מועדונים והטבות המפולחים לפי סוגים שונים של האוכלוסייה

הרעיון הוא שמדובר על הטבות הניתנות לאוכלוסייה מסוימת בשל ההשתייכות שלה לגילדה מסוימת. באופן זה יוצרים שייכות ותחושת חשיבות מוגברת כי בשל ההשתייכות לקבוצה מסוימת זוכים להנות מההטבות שניתנות לה.

איזו קבוצה שייכת למועדון ממברס?

מועדון ממברס הוא מועדון של חברת האשראי ישראכרט אשר נותן שורה של הטבות חסרות תקדים לרואי החשבון, מתמחים בראיית חשבון ובנות זוגם. ראיית חשבון הוא מקצוע הנחשב מאוד יוקרתי ויש לרואי החשבון את התחושה שמאחר ומדובר במקצוע יוקרתי הם ראויים למועדון משלהם וכך קורה. בגלל שרוצים למקסם את האנשים שיהנו מההטבות שניתנות על ידי מועדון ממברס, מגדילים את כמות האנשים הרלוונטיים ולכן לא רק רואי חשבון מקבלים את ההטבות אלא גם בנות זוגם וגם המתמחים.

אלו הטבות ניתנות על ידי מועדון ממברס?

ההטבות הניתנות על ידי מועדון ממברס הן שורה של הטבות נהדרות אשר יוצרות את התמריץ להצטרף למועדון. כך למשל פטור מדמי כרטיס, עד ארבע כניסות לטרקלין דן בשדה התעופה, שינוי מועד חיוב האשראי לפי בקשת בעל הכרטיס ועוד הטבות והנחות בעשרות בתי עסק שונים: החל מרשתות אופנה ועד להוזלת מחיר הדלק עבור מי שצורך אותו באמצעות הכרטיס של המועדון.

האם יש חסרונות בהצטרפות למועדון ממברס?

מאחר ומדובר על מועדון הטבות ייחודי ומעולה, קשה לחשוב על איזה שהם חסרונות שעלולים להיות לו. חשוב מאוד, כמו בכל התקשרות מסחרית שמקיימים לקרוא את האותיות הקטנות של ההסכם על מנת לוודא שהתנאים מקובלים עלינו כך או כך. לעיתים יש אנשים שהתנאים המסחריים שהמוצעים להם כחלק מהסכם ההתקשרות עם המועדון אינם מקובלים עליהם ואז הם נאלצים לוותר על הכרטיס ולוותר על היתרונות שהוא מספק.

האם אנחנו ממליצים על מועדון ממברס?

התשובה היא ללא ספק כן. למען האמת, אין פה באמת סימן שאלה – בגלל שמדובר בהטבות כל כך מוצלחות, אין באמת סימן שאלה לגבי אם כדאי להצטרף או לא – ברור שכדאי ומומלץ להצטרף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *