כבר מתחילים...
חו"לכרטיסי אשראי

כל מה שצריך לדעת על שימוש בכרטיס אשראי חול

חו"ל, כרטיסי אשראי

כאשר אתם שוהים בחופשה בחו"ל, ישנן מספר דרכים להתנהלות כלכלית. בין אם מדובר במזומן או אשראי, יש לנהוג בצורה זהירה ולעקוב אחר ההוצאות שלכם.

שימוש בכרטיס אשראי חו"ל הינו האופציה הטובה ביותר, אך גם טומן בחובו כללי זהירות שיש להכיר. בכל זאת, מדובר בכסף שלכם, הנמצא בחשבון הבנק, אותו חסכתם רבות למימון הטיול או החופשה.

שימוש בכרטיס אשראי חול (כרטיס אשראי בינלאומי) הינה הדרך הנוחה ביותר להתנהלות כלכלית בחול, אך עם זאת יש מספר דברים חשובים שעליכם לדעת, טרם היציאה מהארץ.

העבירו את חשבון הבנק שלכם לחשבון מט"ח (מטבע חוץ)

כבר עוד מהארץ. פעולה זו תקל עליכם ותוריד מכם עליות של עמלות להחלפת מטבע משקל לדולר, ומדולר למטבע המקומי. בקיצור – אם הכסף בחשבון שלכם בדולרים, עמלת כל שימוש בכרטיס כאשר אתם בחול, תיהיה פחותה יותר.

בדקו את ההטבות המגיעות לכם.

חברות אשראי רבות מציעות הטבות מיוחדות לרוכשים כרטיס אשראי חול דרך החברה שלהם. הטבות אלו יכולות להקל עליכם בצורה משמעותית בעמלות השונות וכן בהוצאות נוספות כמו השכרת רכב בחו"ל, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד.

כאשר אתם מעוניינים למשוך כסף מכספומט בחול, משכו סכום גבוהה יחסית של מזומנים

העמלה על משיכות בחול הינה גבוהה במיוחד (הרבה יותר מאשר בארץ). לכן, אם הפכתם את החשבון שלכם לחשבון מט"ח ובנוסף, תמשכו הרבה מזומנים – חסכתם לעצמכם הרבה.

שמרו בסמארטפון שלכם את מספר מוקד שירות הלקוחות של חברת האשראי שלכם.

וודאו שמדובר במוקד שעובד 24/7, ועוסק בגניבות או אבידות של כרטיס אשראי חול. כך, תוכלו לחסוך זמן במקרה שתגלו שהכרטיס היקר לכם אינו נמצא בארנקכם חלילה. ככל שתקדימו להתקשר למוקד, כך תוכלו לחסוך זמן וכסף.

לבסוף, דעו לנהל את ההוצאות שלכם בחול בחוכמה ובתבונה. שמרו טוב על כרטיס האשראי שלכם, והצטיידו תמיד גם בכסף מזומן בנוסף לאשראי. כל זאת על מנת להבטיח עבורכם את השהייה המושלמת בחול, ללא הפרעות, חששות ובעיקר –עצבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *