כבר מתחילים...
בניית אתרים

בניית אתר לעסקים קטנים – 3 טיפים כדי להתחיל

למכירה, חנות, שלט

כיום, בניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים, נחשבת כפעולה הכרחית, אשר אין לוותר עליה

בזכות האתר, אשר מציג את פועלו של העסק, נוצרת החשיפה והנגישות ללקוחות, ובכך, מתרחבת המודעות לאותו עסק. בעידן שכולו דיגיטל, הנוכחות האינטרנטית של כל מוצר, חברה, שירות או עסק חשובים במיוחד, ומספקים את הפרסום הכי יעיל ואופטימלי שיש. למעשה, עסק שלא מחזיק בידיו אתר אינטרנט למען העסק שלו, נחשב כמעט ולא קיים.

עם זאת, בניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים, אינה משימה פשוטה כלל, ויש לחשוב ולתכנן היטב את האתר. בעולם של שפע, האינטרנט מלא באתרים שונים ומשונים, ועל כן, אתר האינטרנט שלנו חייב להיות בעל בולטות מסוימת, על מנת שיבלוט מבין כל תוצאות האתרים שמקבלים במנועי החיפוש. לשם בניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים, קיימות חברות המתמחות בבנייתו והקמתו, מרגע התכנון ועד לרגע התפעול. כמובן שיש אנשים שניחנו בידע הטכנולוגי ובתפיסה המהירה ומסוגלים לבנות בעצמם את האתר עבור העסק שלהם.

אם כן, בין אם אתם מחליטים לפנות לחברה חיצונית שתבנה עבורכם את האתר, או בין אם אתם עצמאיים אשר אהובים לעבוד לבד ולבנות דברים בעשר אצבעות, מומלץ להעזר בשלושה טיפים, אשר יעזרו לכם קצת לעשות סדר בבלאגן ולהבין מה באמת חשוב, כאשר אתם מעוניינים להתחיל בבניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים.

הטיפ הראשון, הינו איפיון האתר

כלומר, מהי מטרתו ומי קהל היעד של האתר. לפני הכל, דעו כי בעולם האינטרנט קיימים שלושה סוגים של אתרים. אתר מכירתי (אשר דרכו ניתן לסחור ולקנות מוצרים באופן אינטראקטיבי), אתר תדמיתי (המציג הסבר על חברה מסוימת, מלא באינפורמציה ומשמש כנוכחות האינטרנטית של העסק), ואתר תוכן (פלטפורמה שבה ניתן להוסיף ולערוך תכנים בכל עת, כמו פלטפורמות של בלוגים). לאחר שהחלטתם מהו בעצם סוג האתר שאתם רוצים להקים, חשבו למי הוא פונה. מי קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, אל מי אתם רוצים להגיע, ואיך תוכלו לעשות זאת. כמו כן, לאחר מכן תצטרכו להחליט על מספר העמודים או הדפים אשר יהיו באתר, היקף גודלו והתוכן שלו, ואילו פרטים קטנים וחשובים אתם רוצים שיופיעו שם. (כמו למשל פרטי יצירת קשר, דף "אודות" ועוד).

הטיפ השני הינו התוכן שייכתב באתר שלכם

כאשר אתם ניגשים למלאכת בניית אתר אינטרנט לעסק קטן, זכרו כי תוכן זוהי מילת המפתח. כיום, כדי להצליח ולקדם את האתר על מנת שיופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש, יש צורך בתוכן. והרבה. תוכן רלוונטי בעל מילות מפתח הקשורות לנושא העסק שלכם יעשו את העבודה. מה גם, חשוב לזכור כי ככל שהאתר שלכם דינאמי והתוכן בו מתחלף ומשתנה מעת לעת, כך גדלים סיכויי האתר לעלות לראש רשימת התוצאות בחיפושים השונים.
כאשר אתם כותבים תוכן לאתר שלכם, חשוב שהתוכן יהיה רלוונטי, בעל טקסטים מנוסחים היטב, מעניינים, תוך שימוש בעיצוב מקצועי ורלוונטי אשר לא יגרום לקורא להתעייף מהקריאה. על מנת לכתוב טקסטים טובים ואפקטיביים, מומלץ לפנות לכותב חיצוני, אשר יוכל לעזור לכם ולעלות את רמת התוכן באתר.

עגלת קניות , קניה, חנות אונליין
עגלת קניות – החלק החשוב ביותר באתר שלך

הטיפ השלישי הינו השקעה רבה בעיצוב האתר

לאחר שאפיינתם את האתר, והוספתם תוכן מתאים, עליכם להתחיל ולהשקיע בעיצובו. בעת בניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים, נראה כי העיצוב של האתר משפיע ביותר על השארות הלקוחות הגולשים בדפי האתר השונים. על האתר שלכם להיות מעוצב בטוב טעם, בעיצוב לא עמוס ומבולגן מידי, אלא עדין, בעל צבעים מתאימים לצבע הלוגו שלכם, עליו להיות נוח וידידותי למשתמש. על מנת לעשות עיצוב טוב לאתרכם, תוכלו להעזר בפלטפורמות אינטרנטיות שונות המציעות עיצובי אתר דרכן, או להעזר באנשים פרטיים המתמחים בעיצוב גרפי לאתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *