כבר מתחילים...
כרטיסי אשראיפתרונות סליקה

חברות סליקה באינטרנט – פתרון מושלם בעידן הדיגיטלי

טאבלט, סמארטפון, מסך

בשנים האחרונות לא ניתן לפספס את המהפכה הגדולה שהתחרשה בתחום המסחר

כיום, מרבית מהמסחר בארץ ובעולם, הפך להיות במתכונת אלקטרונית, כלומר, באינטרנט. כיום, חנויות אינטרנטיות צצות בלי סוף, וכן אתרי אינטרנט מכירתיים לחנויות פיזיות קיימות. מכאן, שהאינטרנט והמסחר האלקטרוני תרם רבות ליזמות העסקית, ופתח הזדמנויות עסקיות ללא הגבלה בפני בעלי עסקים קטנים ויזמים מתחילים. באמצעות כך, ניתן תוך זמן קצר להקים אתר אינטרנט מכירתי ולהתחיל להרוויח כסף באונליין.

אירו, סמארטפון, כסף
מעבר של כסף מהיר מתמיד

מסחר אלקטרוני נחשב כבעל יתרונות רבים

שהרי הוא זמין בכל מקום בעולם, בכל זמן, מכל מכשיר טלפון, טאבלט או לפטפופ. על כן, אין ספק שרבים ממהרים כעת להכנס לתחום זה, ובעלי עסקים קטנים מקימים עבורם אתרי אינטרנט שיהוו את מקור הפרסנה העיקרי שלהם. אתר מכירתי אינו מצריך תשלום עבור דמי שכירות ועל כן נחשב כנוח וזמין במיוחד עבור עסקים מתחילים.

אחד הדברים העיקריים והחשובים במיוחד שיש לדאוג להם כאשר מקימים אתר מסחר אלקטרוני ברשת האינטרנט הוא כמובן אופן ביצוע התשלום. תחילה, יש לדאוג לכך שדף התשלום יהיה נוח, ברור וידידותי למשתמש, על מנת לא להבריח לקוחות פונטציאליים שיסתבכו ויתמהמהו שעות רבות בחיפוש אחר מענה על צריכהם. שנית, יש לחבור לאחת מבין חברות סליקה באינטרנט השונות הקיימות, על מנת להסדיר את התשלומים באתר באמצעות כרטיס אשראי באופן יעיל ונוח.

פתרונן של חברות סליקה באינטרנט מבוסס על דפי סליקה מאובטחים, הנמצאים למעשה בתוך המערכות של חברות הסליקה ומשולבים באתר עצמו באופן שכך הלקוח יכול לראות בהם חלק בלתי נפרד מהאתר עצמו. בחברות סליקה באינטרנט השונות, תוכלו למצוא פתרונות שונים המאפשרים לחייב או לזכות לקוחות חוזרים או מנויים.

אז מה תפקידן של חברות הסליקה באינטרנט?

למעשה, חברות סליקה באינטרנט מאפשרות לכם, בעלי האתר, להעביר את פרטי האשראי של הגולש המעוניין לרכוש באתרכם, אל חברות האשראי השונות עד לקבלת אישור או דחייה. כך תוכלו לקבל את אישור או דחיית העסקה באופן מיידי ללא כל עכבות. על פי רוב, מערכות סליקה של כרטיסי אשראי אינטרנטיות, מוצגות במודל ענן, ומהוות כשירות. כאשר אתם מגיעים לרגע הבחירה של חברת סליקה באינטרנט, מומלץ להקפיד על תכונות שונות של מערכת הסליקה וכן לוודא כי היא מתאימה לכם ולבית העסק שלכם באופן ספציפי, ותיהיה מתאימה גם בהמשך.

אם כן, קיימות מספר מערכות אשר לכל אחת יתרונות, חסרונות ודמי תשלום עבור התקנה שונים. תוכלו לבחור בין מערכת טרנזילה בעלות התקנה של כ-500 ש"ח, פייאפל בעלות התקנה חינאמית, פלאכארד בעלות התקנה של כ-250 ש"ח, נטפיי בעלות התקנה של כ-700 ש"ח, ארקום בעלות התקנה של כ-250 ש"ח, זי-קרדיט בעלות התקנה של כ-300 ש"ח וקרדיט גאורד בעלות התקנה של כ-400 ש"ח. עם זאת, חשוב לציין כי מומלץ ביותר לקרוא ולחפש מידע על אותן חברות, על מנת למפות מהי המערכת אשר תתאים ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *