כבר מתחילים...
חו"לכרטיסי אשראי

כיצד ניתן לדאוג לכך שתשכילו לבצע משיכת כסף בחו"ל?

כספומט, משיכת כסף , atm

עבור חלק לא מבוטל מהנוסעים לחו"ל, משיכת כסף מעבר לים נראית כמו חלום באספמיה, אף על פי שלא מעט שנים הפלטפורמה הנקראת "כרטיס אשראי בינלאומי" מוכיחה את עצמה ומשרתת עשרות אם לא מאות אלפי ישראלים בניכר.

כרטיס אשראי בינלאומי הוא כרטיס אשר באמצעותו תוכלו להוציא כסף באמצעות כספומטים בחו"ל, וניתן יהיה לגהץ אותו במסעדות, קנטינות וחנויות מזכרות שונות, או כל חנות אחרת בה תבקרו, אשר מקבלת כרטיסי אשראי.

כיום הפלטפורמה של כרטיס אשראי בינלאומי קורמת עור וגידים כמעט בכל חברה

בכל פעם שאתם ניגשים לבנק להוציא כרטיס אשראי, או שרשת חנויות או הטבות מציעה לכם כרטיס הטבות שהוא גם כרטיס אשראי, ניתן לקבלו בגרסה בינלאומית. ברוב המקומות אשר ציינו, ינפיקו לכם את הכרטיס לשימוש בינלאומי המאפשר משיכת כסף בחו"ל, גם אם לא תבקשו זאת באופן מפורש. השאלה שנשאלת היא כזו: מה תהיה העמלה על המשיכה בחו"ל, וגם אם היא גבוהה, אלו הטבות עצם-המשיכה יקנה לכם בהמשך, כשתשובו לישראל, או תרצו להמשיך לטוס ליעדים אחרים?

כרטיס אשראי, visa, ישראכרט
להחזיק כרטיס בחו"ל = הרגשת ביטחון

על העמלות אין לנו שליטה, על ההטבות המסחריות שתקבלו דווקא כן

כחברה המנפיקה כרטיסי אשראי לצורך משיכת כסף בחו"ל אין לנו באמת אינפורמציה לגבי טיב העמלות שייגבו מכם. בעולם יש עשרות אם לא מאות חברות בנקאיות, ולכן לא פשוט להצביע על בנק X במדינה Y כיקרן לעומת בנק Z במדינה Y שהוא זול יותר. זה נושא שנתון לשינויים, ולרוב קשור בתמורות אזרחיות באותה המדינה (כפי שכאן בישראל מתפרסמות מדי פעם שערוריות של מנהלי בנקים המובילות לנטישה או נהירת לקוחות לבנקים אחרים). מה שכן ניתן לחזות הוא את טיב ההטבות שתקבלו. בין אם ספגתם עמלות גבוהות ובין אם פשוט קניתם מוצר יקר בעמלה נמוכה, הכסף שהוצאתם ייספר ויתורגם לנקודות שיאפשרו לכם בהמשך טיסות במחירים נמוכים. זו המשמעות המעשית של קביעת כרטיס אשראי אשר בעזרתו תבצעו משיכת כסף בחו"ל.

כיצד מתרגמים משיכת כסף לחו"ל להטבות בטיסות והטבות מסחריות?

חברת האשראי שלנו תפנה אליכם עם הדו"ח המעודכן ותציע לכם את ההטבות המגיעות לכם על פי היקפי ההוצאות שאותרו במערכת. משיכת כסף בחו"ל תהיה אטרקטיבית ביותר כפי שתיווכחו ממש בקרוב, עת תקבלו טלפונים עם הטבות מאתנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *