כבר מתחילים...
חו"לכרטיסי אשראי

הנוסע המתמיד

הנוסע המתמיד

אם אתם קוראים את המאמר סימן שאתם אוהבים לטייל בעולם, או שבדיוק מתחילים להיכנס לתחום.

אין ספק שהכי כדאי להיות נוסע מתמיד באל על ולהצטרף למועדון הלקוחות. אתם בטח שואלים למה? אי אפשר שלא לעמוד בכמות ההטבות שמגיעות לכם, אשר יהפכו את חופשתכם לבלתי נשכחת כל פעם מחדש. אנשים אשר טסים טיסות רבות בוודאי שמומלץ להם לרכוש את המועדון של הנוסע המתמיד כי בסופו של דבר הם נהנים מכל אותם הטבות שניתנות להם.

כיום כמעט כל אדם מחזיק בארנקו האישי מספר חברי מועדון שונים כאשר כל אחד ואחד מהם נועד במטרה להעניק הטבות ומבצעים שווים לחברי המועדון הלקוחות. מבחינת המועדון דבר זה משתלם כי כך מתבצע שימור לקוחות ומבחינת הלקוח עצמו זה משתלם כי בעקבות כך הוא מקבל הטבות ומבצעים, אם כן מבין כל החברי מועדון הרבים כדאי ורצוי שיהיה לכם גם כרטיס מועדון של הנוסע המתמיד.

אל על הנוסע המתמיד, איך מתחילים?


הצטרפות למועדון הנוסע המתמיד דרך האינטרנט כרוכה בדמי הצטרפות חד פעמיים של 25$. עם ההצטרפות למועדון הינכם מקבלים 30 נקודות מתנה אשר נכנסות לחשבונכם. הצטרפות דרך מוקד שירות כרוכה ב30$ דמי הצטרפות וגם כאן הינכם זכאים ל30 נקודות מתנה. אותם נקודות הם אלה אשר שמשמשות אותם בהמשך.
חברי מועדון הנוסע המתמיד מתחילים לצבור נקודות אשר מעניקות הטבות בהמשך כבר מהטיסה הראשונה! משום כך זה נחשב לכרטיס מועדון כלכך שווה.כמובן בכדי להכניס זאת למערכת חשוב בכל ביצוע הזמנת טיסה לציין את מספר החבר מועדון. טיפ חשוב- בכדי למנוע טרטור ואי הבנה וודאו כי שמכם יהיה מלא באופן מדויק וכי הינו תואם לשמכם בדרכון.

לאילו הטבות אתם זכאים מרגע הזמנת הטיסה וצבירת הנקודות?

עדיפות בבחירת מקום הישיבה בטיסה

את הנקודות ניתן לצבור ולרכוש כרטיסי בונוס של אל על

שדרוג המקומות במחלקות העליונות-מחלקת עסקים / מחלקה ראשונה

ניתן להמיר את נקודות הכוכבים מכרטיס האשראי שברשותכם לנקודות מועדון הנוסע המתמיד (כפוף לתקנון של חברות האשראי)

חברי המועדון יכולים להוסיף מזוודה שנייה במשקל של עד 23 ק"ג בתמורה לנקודות אותן צברו על פי היעדים הבאים:
יעדים לאירופה-250 נקודות לכיוון
יעדים לצפון אמריקה,המזרח הרחוק ויוהנסבורג-300 נקודות לכיוון.

צבירת נקודות ומימושן בטיסות של חברות תעופה השותפות עם אל על

חברי הנוסע המתמיד נהנים מיחס חם ואישי, מגוון הטבות ומבצעים שמתחדשים מעת לעת ושדרוג החופשה באופן ממשי וזול. והרי אין יותר משתלם וכיף מאשר לקבל שדרוג בחופשה וכך להנות מחופשה מרתקת עם הטבות ופינוקים רבים. לכל הפרטים  באופן מעמיק יש להיכנס לאתר הבית של אל על ולאחר מכן להיכנס לקטגוריית הנוסע המתמיד שם תיהנו מכל המידע העומד לרשותכם עם ההצטרפות למועדון. אין ספק שבסכום סמלי ניתן לבנות עתיד של טיולים מהנים וחוויתיים אשר יישארו חלק מכם לכל החיים.
אל על הנוסע המתמיד- הכי בבית בעולם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *