כבר מתחילים...
חו"ל

סובלים מחרדת טיסה? קבלו ארבעה טיפים לטיסה שלווה יותר

טיפים לטיסה

מפחדים מטיסות? עולים על מטוס ומרגישים חלחלה, בחילות ורצון להגיע לקרקע יציבה? אתם לא לבד.

כנראה שאתם סובלים מחרדת טיסה. אם כן, אל תתגרשו יותר מידי, מכיוון שאין הדבר אומר שלא תוכלו לטוס יותר. להפך, תוכלו לנסות להתמודד עם החרדה, ולהעלימה בשלבים. אומנם זהו תהליך אשר צריך לדעת כיצד להתמודד איתו אך כאשר מבינים זאת אז ניתן להצליח  לטוס ללא כל חרדה וללא כל חשש.
אם כן, קבלו מספר טיפים לטיסה רגועה, שלווה ומחוסרת חרדות.

קונקשיין

במידה ואתם מעוניינים לטוס ליעד מרוחק, אחד הטיפים לטיסה החשובים והמקלים ביותר, הינו טיסה בעלת עצירת ביניים. כך תוכלו לחלק את זמן השהייה שלכם מעל פני הקרקע, ותוכלו להתרענן ולמלא מצברים לטיסה הבאה. טיסות רבות בעלות קונקשיין נחשבות גם יותר זולות.

שינה

קיימים אינספור טיפים לטיסה רגועה ושלווה, אך הטיפ הגדול ביותר הוא כמובן – להעביר את השהייה הארוכה במטוס בשינה. מרבית האנשים סובלים מאורך הזמן של טייסות ארוכות ועל כן הם מעדיפים להעביר את זמן הטיסה על ידי שינה. עם זאת, יכול לקרות מצב שהלחץ ישתלט עליכם ולא תצליחו להרדם, שהטיסה תיהיה בשעות היום ולא הלילה, וכן הפרעות רבות נוספות היכולות למנוע מכם שנת מלכים. לשם כך, אל תתביישו לנסות לטיול כדור שינה, הפועל באופן חכם, וגורם לכם לישון בערך כ-6 שעות. כדור שינה הינו פופולרי במיוחד אצל אנשים אשר מרבים לטוס הרבה (בעיקר אנשי עסקים). אם כן, יש לשים לב כי אתם נוטלים את כדור השינה בזמן המתאים. כלומר, אם מדובר בטיסה של ארבע שעות, מומלץ דווקא לא לקחת את הכדור. וודאו כי יש לכם טווח זמן מספק על מנת להרדם ולהתעורר לאחר שש שעות. שאם לא כן אז אין טעם לקחת את אותו כדור.

מדיטציה

הרגעו! כאשר אתם עולים על המטוס, וודאו כי אתם נמצאים בחברת אדם קרוב ואהוב, אשר מודע לחרדת הטיסה שלכם, ומוכן להשקיע את זמנו בלהרגיע אתכם, ולהיות איתכם.כשיש מישהו שמכיר אותכם ואת בעיותיכם אז ניתן על ידי כך לדעת כיצד להרגע מכל אותם בעיות. כאשר המטוס ממריא, עצמו עניים, והחלו לקחת נשימות ארוכות. התרכזו בנשימות שלכם. תהליך זה נקרא למעשה מדיטציה, והוא ידוע בהרגעת הגוף ושחרור לחצים. מומלץ ביותר לנסות זאת. מדובר באחד הטיפים לטיסה המוצלחים ביותר שיש.

מיקום ההושבה במטוס

בחירת המקום במטוס הינה חשובה במיוחד! בכל הנוגע לטיפים לטיסה, מדובר באחד הטיפים היעילים ביותר – בחירת המושב במטוס. כמובן, שבמקרה ואתם בעלי חרדת טיסה, מומלץ דווקא לא לשבת ליד החלון. תוכלו לעשות צ'ק-אין מוקדם באתר האינטרנט של חברת התעופה, ולהבטיח לעצמכם מיקום על בחירתכם וכך הטיסה תעבור לכם בצורה נעימה יותר ושלווה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *