כבר מתחילים...
חו"לכרטיסי אשראי

כרטיס אשראי שחור – יוקרתיות ועוצמה

כרטיס אשראי שחור

דמיינו לעצמכם מסעדה יוקרתית, אתם יושבים עם הדייט שלכם באותו הערב, נהנים מהאוכל המשובח ומהיין האיכותי.

 

ארוחת ערב שכזו תסתיים בצורה האידאלית ביותר עם כרטיס אשראי שחור. וכך, בסוף הארוחה המהודרת אתה מוציא את כרטיס האשראי השחור מהכיס, הכרטיס בו מוטבעות באותיות כסף שמך המלא. אותו כרטיס ללא ספק מושך את עיני הדייט שלך ואת עיניי המלצר ששמח לראות כרטיס שכזה. זהו כרטיס האשראי השחור- יוקרתי ועוצמתי. כרטיס שאלו המחזיקים בו הם אנשים עם מעמד כספי גבוה יחסית, לא כל אדם זוכה להגיע למעמד כה גבוה ועל כן אלו שמצליחים להגיע למעמד זה זכאים לקבל שירות קצת שונה מהרגיל, שירות אשר ניתן לאלו שהם בני מעמד גבוה וחשבון הבנק שלהם נפוח.

 

בני מעמד כרטיס אשראי שחור

 

ישנם רבים כי יגידו שעולם כרטיסי האשראי לא משתנה וכל כרטיס דומה לקודמו. אך אין זה נכון, בעלי כרטיס אשראי שחור אינם עוד לקוחות רגילים בבנק. כרטיס זה מסמל הרבה מהיכולות הפיננסיים שלך, שהשגת במהלך הקריירה ומייצג חשבון בנק שרבים היו רוצים שיהיה להם גם כן. חשבון בנק כזה מקבל יחס מועדף אצלנו בבנק ואנו שמחים לפנק, לאבזר ולשמור אותך כלקוח שלנו, לקוח מהקליקה היוקרתית ביותר – מועדון כרטיסי האשראי השחורים. אלו שהם בעלי כרטיס אשראי שחור מקבלים הטבות מיוחדות שהם רק עבורם, ושירות מעל הרגיל.

 

שמירת הפרטיות בכרטיס אשראי שחור

 

חשוב לנו לציין כי כרטיס אשראי שחור אינו רק יוקרתי אלא בטיחותי ביותר. אנו מבינים כי לכספך בחשבון יש חשיבות רבה ואנו רוצים לסייע לך להימנע מגניבות או מעילות. בכרטיס האשראי השחור סימני זיהוי ייחודיים המתאימים כל אחד לבעליו האישיים. בנוסף, מאחר שרוב בעלי כרטיס האשראי השחור הינם אישים מיוחסים ומוכרים בעולם חשוב לנו לשמור בצורה הגבוהה ביותר על פרטיות בעל הכרטיס. פיתחנו טכנולוגיה ייחודית אשר מוטמעת בכרטיסי האשראי השחורים כן גם כלפי כרטיסים שניתן להשתמש בהם בחו"ל- כרטיס אשראי שחור חו"ל. מנגנון חדשני זה הינו מנגנון לטביעת אצבע המפעיל את הכרטיס. כך, כרטיס אשראי שחור לא יוכל להיות אמצעי תשלום ללא מגע אישי של בעל הכרטיס, דבר המהווה שמירה על פרטיות האדם, ואם מתבצע מקרה חריג של גניבה אז יכולים להיות רגועים משום שישנם את האמצעי זהירות שהופכים את השימוש בכרטיס לשימוש בטוח הנועד במיוחד עבור מקרים מסוג זה.

 

לכן, אם יש בך את התשוקה לדברים יפים ומהודרים ואם אתה בעל ממון שרוצה להפגין את היוקרתיות שבך תוך כדי שמירה מרבית על פרטיותך ועל חשבונך האישי אנו ממליצים לך באופן אישי – פנה לחברת האשראי ובקש כרטיס אשראי שחור. כרטיס אשראי שחור חו"ל יעניק שימוש מירבי גם לאלו הטסים לחו"ל, כבר בעת שהכרטיס אשראי השחור יגיע אליך תחוש בהבדל ובשירות שהנך מקבל, שירות ברמה גבוהה והטבות משתלמות ביותר החל מהרגע הראשון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *