כבר מתחילים...
ביטוחחו"ל

בלי ביטוח נסיעות לחול לא מומלץ לנסוע מעבר לים או לגבול

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחול הוא הביטוח שיספק את הערבות לנסיעתכם הקרובה, ויערוב לביטחונכם האישי. ביטוח נסיעות לחו"ל חייב להכיל את כל הסעיפים הקריטיים לחילוץ מתסבוכות בחו"ל.

במאמר שלפניכם נספק מידע על התסבוכות הללו, שעיקרן עוסקות בבריאות. תסבוכות העוסקות בפלילים לא מטופלות על ידי ביטוח נסיעות לחו"ל, אולם אם זיהיתם עבריין פלילי, מפליל המעוניין להשתיל לכם סם וכד', יש לגשת לתחנת המשטרה במדינה המדוברת ולהגיש תלונה.

חילוץ עקב פציעה קשה

חילוץ עקב פציעה קשה הוא חילוץ נדרש אשר חובה שיהיה לכם כסעיף כלול בביטוח. חילוץ משמעותו הטסה ישירות לטיפול רפואי בארץ. לא כל מקרה של פציעה דורש פינוי שכזה. אם אתם מסוגלים לחשוב, ללכת ולתפקד בכוחות עצמכם, כנראה שתתפנו עצמאית לבית חולים מדוגם ביחס לבתי חולים אחרים באותה מדינה (למשל בית חולים סטודנטיאלי או אמריקאי), וחברת הביטוח תזכה אתכם על כל גבייה של שירות שתצטרכו לשלם שם. במקרים קשים, חברת הביטוח לא תיקח סיכון ותפנה אתכם לארץ בפינוי מוטס. בנוסף כאשר אתם נמצאים במדינות אשר הטיפול הרפואי בהן אינו מספק תצטרכו חילוץ חזרה לארץ כדי שתקבלו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. ביטוח חילוץ תקף גם למרחיקי לכת אשר מטיילים בשטחים פתוחים במדינות זרות, כלומר במידה ונפצעתם במהלך הטיול הביטוח מכסה את החילוץ שלכם מאותו המקום.

טיפול במחלות מסוכנות

אמנם בביטוח כתוב מפורשות כי אם משרד הבריאות הורה להתחסן נגד מחלות מסוימות במדינה נגועה, ולא עשיתם כן תהיה לכם בעיה לדרוש את זכויותיכם, אולם תוכלו לטעון שזה היה בתום לב תחת תנאים מסוימים. כמובן שהסדר ביטוח נסיעות לחו"ל יפנה אתכם וידאג לכם אם נדבקתם במחלה שלא הייתה כלולה באזהרות של משרד הבריאות. כמובן שהודעה לעיתונות תצא בעקבות הידיעה, ואתם תטופלו בחינם על ידי הביטוח. בנוסף ישנן מחלות שבישראל עדיין לא מצאו את החיסון המתאים לכך ולכן אם הבריאות שלכם חשובה מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. עם זאת המחלות תמיד משתנות ואנו לא יודעים אם תתפרץ מגפה במקום שאנו מטיילים בו, כבר קרו מקרים ועדיין קורים של מחלות המועברות ממדינה למדינה ועוברות והופכות לחמורות יותר.

חילוץ מתשלומי נשך רפואיים בחו"ל

זה לא סוד שחלק מהרופאים בחו"ל יחייבו אתכם ביוקר, ולא תדעו מהיכן זה ניתח עליכם. אתם תמצאו את הרופא נוקב בסכומים מגוחכים כמו 100 דולר, או דומיהם על זריקה, מרשם רפואי וכד'. זה נשמע לא ראלי אך בהחלט קרה ללא מעט ישראלים שמצאו את עצמם נשדדים על ידי מי שמולם. במקרה כזה דרשו מהרופא הגובה קבלות, ואם הוא מסרב להנפיק קבלה, הקליטו אותו אומר שהוא דורש את הסכום הזה. הדבר יספק הוכחה ששילמתם זאת. המקרה ייבדק והחזר יתבצע על ידי ביטוח נסיעות לחו"ל אם יימצא אמתי ומוצדק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *