כבר מתחילים...
Uncategorized

אשראי – חובה בכל ארנק

אשראי

למרות הסברה ששימוש במזומנים יכול ליצור חיסכון רב יותר בהוצאות, דווקא שימוש בקניות באמצעות כרטיסי אשראי יוכל ליצור גם כן ביטחון רב יותר בקניות, וכן נוחות רבה, הוצאות מושכלות יותר – כאשר כל אלו אינם יכולים להיות קיימים בשימוש של מזומנים.  

מדוע כדאי שיהיה לנו כרטיס אשראי

אם בשימוש של מזומנים בלבד, הדבר מחייב אותנו ללכת ולמשוך סכום גדול מאד מחשבון הבנק וזה אומר לעמוד ולבזבז זמן בתור בבנק או למשוך מזומנים מהכספומט (דבר המחייב ממילא שימוש בדרך של כרטיסי אשראי) פעולה זו פירושה שעלינו להסתובב עם מזומנים רבים בארנק ולחשוש ממצבים של גניבה או אובדן התיק. אלו מקרים שהתרחשו פעמים רבות, וכאשר תיק נגנב או אובד עם מזומנים בתוכו, לא ניתן להשיב את האבידה, בעוד שגניבה המתרחשת בשימוש מזויף של כרטיסי אשראי, חברת האשראי מספקת את הביטחון לכך שפעולת הקניה החשודה לא תתבצע, וכן היא מתריעה על כך לבעל הכרטיס ויוצרת עמו קשר מיידי, עצם כך שישנה אחריות רבה כלפי אופן זה הרי בכך זה מעניק אפשרות לרכוש את האשראי ולהיות נתונים בראש רגוע כלפי כל סיכון שעלול להגיע.

היתרון המשמעותי שבאשראי

יתרון זה של שימוש רק עם כרטיסי אשראי הוא יתרון משמעותי, היוצר הגנה מלאה ומבטל כל חשש או חרדה מפני אובדן של כסף או הפסדים כלשהם. היתרון הנוסף של שימוש עם כרטיסי אשראי הוא היכולת לא להיות מוגבל בקנייה או באופן התשלום. כלומר אם מדובר בקנייה שהיא יקרה יחסית, למשל של מוצר חשמלי כלשהו, או רכישת נסיעה לחו"ל נוכל לשלם על העסקה באמצעות תשלומים שווים וקטנים, ולא בפעם אחת כפי שהדבר מחייב בשימוש של מזומנים. הרכישה אינה צריכה להתבצע פיסית במקום הקנייה ועל כן השימוש בכרטיסים פירושו נוחות, מהירות, חיסכון בזמן ובכסף ואפשרות לבצע כל קניה שנרצה מכל מקום ובאמצעות שיחה טלפונית בלבד, או באמצעות שימוש נוח ומהיר באתרי הקניות והחברות מהמחשב שלנו או אף מהטלפון הנייד שלנו. השימוש בכרטיס אינו מחייב אותנו ללכת שוב לסניף הבנק כדי למשוך כסף כאשר לפתע חסר לנו מזומן. עם מסגרות אשראי נוחות ניתן לקנות כמעט כל דבר במסגרת נוחה, מהירה והמותאמת בדיוק למצב חשבון העובר ושוב שלנו. בנוסף נוכל לקבל הנחות והטבות שאינן מתאפשרות ללא השימוש בכרטיס שלנו. הכרטיס אשראי מציל פעמים רבות אנשים שכן ישנם מצבים שהאדם משתוקק לרכוש משהו ואינו יכול לרכוש משום שאין לו כסף מזומן באותה עת ובמיוחד בשביל מצבים מסוג זה עוזר האשראי. כל אחד מהכרטיסי אשראי נועד על מנת שאנשים יוכלו לבצע רכישות ולסגור עסקאות גם אם אין להם כסף מזומן באותה עת. ישנם כרטיסי אשראי של חברות שונות  וכל חברה משתדלת לתת את הטוב ביותר ללקוחותיה וזאת על מהת שהלקוחות יהיו מרוצים ואף ירצו לבצע רכישות של כרטיסי אשראי נוספים מאותה חברה ולהמשיך להיות לקוחות שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *