כבר מתחילים...
חו"ל

מחשבון המרת מטבע – אחד הכלים החשובים לשימוש לפני ואחרי יציאה לחו"ל

מחשבון המרת מטבע

לפני שאתם יוצאים לחו"ל, טוב תעשו אם תשתמשו במחשבון המרת מטבע.

מחשבון המרת מטבע זמין אצלנו באתר אינטרנט, בבנקים ובכל מקום אחר בו ניתן להמיר מטבע. מדוע חשוב להשתמש בו, וכיצד שימוש מושכל בו יכול להוביל לחיסכון אדיר בהוצאות השהות שלכם בחו"ל?

מחשבון המרת מטבע חוסך לכם מזומנים בהמרת מטבע

מטח הוא המניה של כל מדינה, וכמו בשוק המניות הוא צפוי לעלות או לרדת. מתי הכי כדאי לקנות? כאשר כוח הקנייה של המטבע שלנו (השקל החדש) בעלייה, או כאשר כוח הקנייה של המטבע הזר שאנחנו מבקשים לקנות בירידה. במצב הראשון – מעט כסף ישראלי נדרש בשביל לקנות מכל טובו של הכסף של מדינת היעד, ובמקרה השני יתקבלו יותר יחידות כסף זר על כל שקל שניתן, כלומר מגיעים לאותה תוצאה בשני המקרים. מחשבון המרת מטבע בו משתמשים יום יום מאפשר לראות מתי יש ירידה של הכסף הזר ומתי יש עלייה בכסף שלנו, ולבצע את המסחר בדיוק בשעת השיא. מומלץ לבדוק את שער המטבע של המדינה שאנו טסים אליה מהרגע שאנו סוגרים כרטיס טיסה, כך אנו יכולים למצוא את היום שהכי משתלם לנו לרכוש את המטבע של המדינה שאנו טסים אליה.

גם כאשר אתם חוזרים מחו"ל – טוב תעשו אם תעבדו עם מחשבון המרת מטבע

כאשר אתם חוזרים מחו"ל, האינטרס שלכם הפוך לזה של הנוסעים לניכר. בחזרה מחו"ל, אתם מחזיקים למעשה במטבע זר, שניתן לעקוב אחריו במסכים של מחשבון המרת מטבע. אם זיהיתם שהוא עולה, אין זה זמן טוב יותר להמירו חזרה לשקל חדש. אם השקל נמצא בירידה והמטבע שלכם בעלייה – זה גם נחשב לזמן טוב משום שכמות השקלים שתקבלו על כל יחידת מטבע זר (או כמות האגורות אם מדובר במדינה שהמטבע שלה חלש מהשקל) תהיה גדולה. לעומת זאת, כאשר השקל נמצא בעלייה והמטבע שיש לכם ביד נמצא בירידה, ביצוע המסחר לא יהיה אטרקטיבי לאותו יום. בנוסף תוכלו לשמור את המטח עד הטיסה הבאה שלכם או עד שמחשבון המטבע יציג לכם שערי המרה משתלמים.

היכן זמינים מחשבוני מטח?

מחשבוני מטח ניתן למצוא במקומות בהם מבצעים המרות מטבע, בחברות כרטיסי אשראי בינלאומיים, ובמועדוני לקוחות. השימוש בהם מאד תכוף, ולא מעט לקוחות דוחים או מקדימים המרות מטבע על פי חיזוי המחשבון ביחס ליום הקודם. טוב תעשו אם תיעזרו במחשבוני מטח לפני המרות מטבע על מנת להיות בטוחים כי תצאו מופסדים ככל הפחות מעסקת ההמרה. מחשבון המרת מטבע זמין גם באתרי האינטרנט של אותם גופים מסחריים. תוכלו למצוא מחשבון המרה של כרטיסי האשראי שלכם הוא יציג לכם את שער ההמרה כאשר תבחרו לשלם עם כרטיס האשראי שלכם בחו"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *