כבר מתחילים...
פתרונות סליקה

סליקה- מסחר חדשני ומתקדם

סליקה

סליקה היא שילוב של אמצעי גביית תשלומים מלקוחות שונים בבית העסק או באתרי קניות ברשת.

שני גופים עיקריים מעורבים בתהליכים של סליקה- חברות האשראי המעניקות שירותים אלה והעסקים המשתמשים בסליקת אשראי, כמו גם הגוף הנוסף שהם הלקוחות המשתמשים באפשרות של סליקה באמצעות תשלום בכרטיסי אשראי. המודל העסקי החדשני הזה יצר סיכויים של הצלחה רבה יותר לגופים אלו. אמצעי הסחר דרך סליקה הפכו למעשה את כל עולם המסחר למתקדם ודינאמי יותר. באמצעות הסליקה יכולים אנשים רבים לבצע רכישות ולסגור עסקאות באופן פשוט ומהיר, ואכן מרבית האנשים בימינו משתמשים בתהליך סליקה- תהליך אשר גורם להם לתהליכי רכישה פשוטים יותר.

ככל שיותר אנשים משתמשים בכרטיס אשראי כך יותר עסקים נדרשים לפתרונות סליקה

אנשים מכל רחבי העולם קונים היום על פי כל הסקרים בשיעורים של פי עשרה יותר מאשר בעבר, ואף שיעור הקניות רק הולך וגדל יותר ויותר. נתון זה הוא נתון מדהים ומיוחד, שהפך את כל שירותי סליקה למרכזיים ובלתי ניתנים להפרדה מעולם המסחר כיום. הן במשקי הבית והן כלקוחות פרטיים או עסקיים, הקניות הפכו לרבות ולמואצות יותר ולכן גם הטכנולוגיה התפתחה והתקדמה בהתאמה. התקנות משוכללות יותר של תשתיות טכנולוגיות וכן הרחבת אמצעי תשלום דרך שירותי סליקה, יצרו שימוש הולך וגובר בכרטיסי אשראי ומגוון גדול הרבה יותר של חנויות ומוצרים. מתן אפשרויות סליקה מגוונות יותר ללקוח, יצרו גם קניות משתלמות ורבות יותר כך שמכשירי סליקה מהווים מקור מרכזי להגדלה של מכירות כלליות.  

המהפכה שיצרה הסליקה

כרטיסי האשראי משמשים כיום כאמצעי רכישה נוח ביותר, הנועד כתחליף לכסף מזומן, פעמים רבות אנשים מגיעים לחנויות ובתי עסקים שונים ומעוניינים לרכוש דברים מסוימים אך אין ברשותם כסף מזומן באותה עת או שאין להם את הסכום הנחוץ ועל כן כרטיסי אשראי יכולים לסייע להם בכך ולאפשר להם לבצע את כל אותם רכישות. הרכישות עם אותם כרטיסי אשראי מתבצעות על ידי תהליך הנקרא סליקה. אכן ישנם תשתיות שונות לשם ביצוע תשלומים בשטח דרך סליקה, עליהן לכלול ציוד הקורא כרטיסים, ציוד זה כולל גם ממיר שהופך כל מחשב נייד לקורא כרטיסים עם סליקה וחיבור יו אס בי. מתן של יותר אפשרויות סליקה לקונים, יצרפו למעגל הפיננסי של העסק שלכם לקוחות רבים. סליקה ללא ספק יצרה מהפכות גדולות בעולם בתחום הקופות הרושמות שפינו את מקומן לאמצעים חדישים ומזעריים יותר הניתנים לניידות בקלות. המכשירים הפכו לקומפקטיים מאד וכאמור ניתנים להוספה גם בכל טלפון נייד חכם ולכן אנשים רבים מאפשרים לעצמם לביצוע את תהליך הסליקה באופן זה, מבלי להיות מחויבים לדלפקי המכירות או כבולים לקופה רושמת מסורבלת, סליקה החלה להציע מגוון פתרונות עתידניים מרשימים לניהול עסקים ומכירות, המכשור כולו הפך לאלחוטי עם כל היתרונות שרוכזו לתוך מכשירי אשראי זעירים יותר בגדלים של כף יד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *