כבר מתחילים...
ביטוחחו"ל

התאמה אישית של פוליסת ביטוח רפואי לחו"ל

ביטוח חו''ל, מטוס, שמיים

ביטוח רפואי לחו"ל הוא אחד מהנושאים הקריטיים לפני שיוצאים למסע, ולכן חשוב מאד לבחור אותו בקפידה. ביטוח לחו"ל מבטח מפני מכשולים שונים העלולים להתפתח מעבר לים.

חלק מהמכשולים קשורים להונאה של גורמים שיארבו לכם שם, חלקם לסכנות בריאותיות ממשיות כמו מחלות חשוכות מרפא או מחלות שנדיר למצוא להן מזור, וחלק מהעניינים קשורים לחיי היום יום באותם מקומות: אלימות, הפגנות, שודים ופשעים על רקע לאומני או אחר. מפני כל הסכנות הללו חשוב שתהיה פוליסת ביטוח לחו"ל.

מה כוללת פוליסת ביטוח לחו"ל המכסה מפני 100% מהנזקים שייגרמו במדינת היעד?

בביטוח אין דבר כזה 100%, אבל ניתן לשאוף לכך בסבירות גבוהה למדי. ביטוח טוב הוא ביטוח המכסה מפני הסכנות שמתחוללות באותה מדינה, ופותר אותן ביעילות. למשל, נסיעה למזרח הרחוק ולדרום אמריקה תמיד מלווה באזהרת מסע שיש שם מחלות קשות וחשוב להתחסן, אבל משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי אינם מטפלים בענייני מדינות אלו 24/7 ותמיד עלולה לצוץ עוד מחלה או להופיע עוד נגיף קטלני.

אז מה עושים?

לשם כך, רצוי שתהיו מבוטחים, כך שבמידה ולא התחסנתם אך נפגעתם, תוכלו להיות מוטסים ארצה לבדיקות וטיפולים. במדינות בהן המחלות הללו אינן חלק מן מהלוזונג המקומי, אבל יש בהן שוד, אלימות בערים הגדולות ומצב אזרחי קטסטרופלי (יריבויות בין מחנות פוליטיים ברחוב או פשעים נגד מיעוטים) חשוב שיהיה ביטוח מפני פציעות, מכות, חבלות, חבורות, ושברים, ובמידת הצורך – שיהיה בליווי הטסה ארצה לטיפולים.

אלו עניינים נוספים חשוב לוודא כאשר עוסקים בביטוח חו"ל?

השוואת מחירים, השוואת טיבה של פוליסת הביטוח בפועל, ורצוי מול מבוטחים שנפגעו והעידו על הפוליסה ועל התפקוד שלה בזמן אמת. רצוי גם להשוות בין כיסויים שונים אל מול אותו ביטוח עם הוצאתם, ולחשב עלות /תועלת תוך ווידוא שאכן ניתן להסתכן בהוצאת הסעיפים הללו ולא להיפגע. ביטוח רפואי לחו"ל חשוב לבחור בקפידה, אם כן, כך שגם יהיה פונקציונלי, וגם ישתלם במחיר. לכן, טוב תעשו אם מועדון לקוחות לחו"ל ילווה פוליסות ביטוח רפואי לחו"ל,

שם תוכלו לקבל מענה מהיר ויעיל העוסק רק בנסיעות לחו"ל, עם כל הכיסויים הביטוחיים המפורטים ביותר העוסקים בנושא זה.

אדם אשר מחליט שברצונו לטוס לחו"ל עליו לדעת שביטוח רפואי לחו"ל הוא מבין הדברים הראשונים שעליו לדאוג כאשר הוא מסדר את כל ענייני הטיסה. לא ניתן לדעת ולצפות מה יקרה בזמן השהות בחו"ל, שכן לעיתים מתרחש מצב אשר בו נפצעים או נפגעים במהלך הטיול, מחלה כלשהי ועדו מקרים בסגנון זה ועל כן יש צורך להיות מבוטחים בביטוח זה ולדעת שגם במקרה של נזק הנכם תקבלו כיסוי מלא אודות כל הטיפולים שתזדקקו להם ותוציאו עבורם תשלום כספי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *