כבר מתחילים...
פתרונות סליקה

סליקה באינטרנט עם PayPal

סליקה באינטרנט

חברת PayPal הינה חברה המעניקה שירותי סליקה באינטרנט ומאפשרת לבצע תשלומים והעברה של כספים בין אנשים או עסקים בקלות רבה, בצורה בטוחה ומהירה.

היום, יותר ויותר אנשים מחזיקים בחשבון PayPal פעיל, ויותר ויותר אנשים בוחרים לבצע תשלומים באינטרנט דווקא בעזרתה, ולכן לכל בעל חנות וירטואלית או עסק המאפשר סליקה און ליין כדאי לאפשר ביצוע סליקה גם באמצעות חשבונות PayPal.

מהם היתרונות של סליקה באינטרנט?

סליקה באינטרנט בעזרת חברת PayPal מאפשר לבצע רכישה מבלי למסור את פרטי כרטיס האשראי של הרוכש, או הפרטים האישיים שלו. כך הוא מאפשר אבטחה מוגברת יותר בעת ביצוע תשלומים דרך האינטרנט.

עבור הלקוחות, סליקה באינטרנט באמצעות פייפל מעניקה כמה יתרונות חשובים מאוד, ולכן לקוחות רבים בוחרים לשלם רק בצורה הזו:

  • נוחות – מספיק להקליד שם משתמש וסיסמא בכדי לבצע תשלום, ולא להקליד בכל פעם את הפרטים המלאים של כרטיס האשראי, כך שניתן לבצע תשלום גם מבלי שכרטיס האשראי יהיה לידכם.
  • בטיחות – למרות הפרוטוקולים הכבדים בנושא האבטחה, וההתקדמות של החברות בנושא אבטחת המידע, עדיין רבים חוששים למסור את הפרטים שלהם ברשת, ולכן PayPal מאפשר להם לבצע רכישות בהרגשה בטוחה יותר.
  • רכישות בינלאומיות – חלק מהסוחרים לא מקבלים כל סוג של כרטיס אשראי, ולכן אנשים שאין ברשותכם כרטיסי אשראי בינלאומיים לא יכולים לבצע רכישות בכל מקום. לכן הבעיה הזו נפתרת באמצעות חשבון PayPal.

עבור הסוחר, היתרונות של סליקה באינטרנט עם PayPal כוללים:

  • הרחבה של קהל הלקוחות – הוספת אמצעי תשלום בינלאומי אשר מאפשר ללקוחות רבים שלא יכולים לבצע רכישה בדרך אחרת, לבצע אותה כעת.
  • שמירה על אנונימיות – מתאפשרת לכם לקבל מסך אשר מפריד בין הסוחר לבין הסולק ולכן חברה שלא רוצה לפרט את המקור שלה (למשל, חברה ישראלית שרוצה לפנות ללקוחות במדינות ערב מבלי שיחרימו אותה), יכולה לעשות זאת.
  • שימוש נוח – השימוש במערכת PayPal הינו נוח ופשוט מאוד והשימוש בממשקים של המערכת קל מאוד, גם עבור אלו שאין להם ניסיון או ידע נרחב מידי במערכות ממוחשבות.

כיצד סליקה באינטרנט עוזרת לעסק שלנו

עסקים רבים מוכרים את הסחורה שלהם דרך האינטרנט ולכן נדרשים להוסיף מערכת סליקה שתתאים לאתר שלהם. כך העסקים מגדילים את ההכנסות הווירטואליות שלהם ושומרים על אבטחת המידע של הלקוחות. לקוחות רבים חוששים לרכוש מוצרים באינטרנט מחשש שפרטי כרטיס האשראי שלהם לכן יש לסגור חוזה סליקה עם חברה מוכרת PayPal היא אחת מהחברות האמינות ביותר כמערכת סליקת אשראי. כדי שהעסק יצליח לשכנע לקוחות לרכוש באתר שלו הוא צריך את המערכת הסליקה האמינה ביותר בשוק ושירות לקוחות אשר עומד לצד הלקוח במידה ומתרחשת דליפה של פרטים אישיים.
מקווים שנהנתם מהכתבה, אתם מונים להגיב לנו ולהביע את דעתם על הכתבה שלנו או להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *