כבר מתחילים...
חו"ל

נקודות טיסה המזכות אותך במחיר של הכרטיס הבא

נקודות טיסה

מעוניין לטוס בחינם או בהנחה? אתה לא צריך להיות הייטקיסט או מוזיקאי המופיע בכל העולם.

גם אדם הנמנה עם מעמד הביניים ומשתייך למגזר השכיר יכול להגיע להיקף הטיסות שלהם, ולטוס כל מספר חודשים או אפילו מספר שבועות, בהבדל אחד: הם טסים על חשבונם ואתה לא. אז מי, למעשה, יממן עבורך את הטיסות וכיצד מצטרפים להסדר?

מימון הטיסות נעשה בנקודות כמו בכרטיס אשראי

הכל מתחיל בהצטרפות למועדון שלנו וקבלת כרטיס מועדון, שהוא בעל הרשאות של כרטיס אשראי. ניתן לקנות איתו ולמשוך איתו כסף, אך גם ניתן לתרגם כל פעולה שתעשו בו – לנקודות לצבירת טיסות. יודעים מה היתרון? זה אפילו לא כנגד שווי המוצרים שקניתם. אם הייתם קונים אסופה גדולה של מוצרים ב- X שקלים, ומקבלים כרטיס בשווי X שקלים, לא היינו אומרים שיש כאן בשורה. הנקודה היא שקניות בפחות כסף, יניבו נקודות טיסה אשר יזכו אתכם בכרטיסי טיסה יקרים, וכאן טמון הרווח שלכם מהטיסות הצפויות. תוכלו לשדרג את המושב של למחלקות היוקרה השונות ללא עלות או בהנחה משמעותית, המועדון אף יכול לתת לכם כניסה לטרקלינים השונים ברחבי העולם, דבר זה תלוי הסדר עם חברת האשראי.

כיצד מסדירים את כרטיס הטיסה הלכה למעשה לאחר השימוש בכרטיס?

ישנן 2 דרכים לעשות זאת. הדרך הראשונה היא לבדוק את חשבון הבנק שלכם, או את החשבון המפורט יותר שאנו נשלח אליכם מהמועדון, כספקי הכרטיס שלכם, ועל סמך הבדיקה הזו תוכלו לפנות אלינו ולצפות ברשימת כרטיסי הטיסה שתוכלו לקבל או לרכוש בהנחה כנגד נקודות. הדרך השנייה היא להמתין לטלפון מאתנו, ואנחנו נעדכן אותך בכרטיסי הטיסה אותם תוכל לקנות באמצעות נקודות טיסה במקום בכסף מזומן. לכן ככל שתקנו יותר תוכלו לקנות יותר כרטיסי טיסה בשיחת טלפון פשוטה.

האם הכרטיס מהווה חידוש, או שמא ישנם פתרונות כאלו במועדונים אחרים?

לא בדקנו את כל מה שיש ליתר המועדונים להציע, אבל לעניות דעתנו מדובר במשהו חדש יחסית. עד כה, מועדונים העניקו הנחות בטיסות רק אם המוצרים אשר קנית היו טיסות קודמות. ישנו למשל מועדון הנוסע המתמיד של אל על, וגם בחברות התעופה באירופה ובארה"ב קיימים הסדרים דומים. אצלנו – אתה תוכל באמצעות קניות שגרתיות בחנויות בגדים ובמרכולים לצבור נקודות טיסה, ובכך מתבטא החידוש, אף על פי שאיננו יכולים לומר בוודאות שזה לא קיים כרגע בעוד מועדונים בארץ. גם אם מועדונים אחרים מציעים את אותה ההנחה אין להם את הניסיון והשירות שלנו ולכן למה לכם לקחת סיכון להשתייך למועדון חדש או למועדון הוותיק והאמין שלנו.

אנו מציעים את הכרטיס המשתלם ביותר אשר מאפשר נקודות טיסה נצברות כאן גם בקניית טיסות אחרות וגם בעריכת קניות בחנויות!

מקווים שנהנתם מהכתבה מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *